کد خبر: ۱۶۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
 فارس بر قله افتخار؛ 

 افتخارات فارس در سومین جشنواره ملی مهارت

 سومین جشنواره ملی مهارت با حضور مربیان، روسای مراکز و مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر و در راستای حمایت از توانمندسازی و شایسته‌سالاری سرمایه انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با حضوران مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به منظور تقدیر از مربیان، روسای مراکز و مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر و در راستای حمایت از توانمندسازی و شایسته‌سالاری سرمایه انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور سومین جشنواره ملی مهارت امروز دوشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کشوری در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز تهران برگزار شد.


 در این جشنواره در بخش روسای نمونه آموزش و فنی و حرفه‌ای بخش دولتی از سه نفر برتر از میان مربیان، روسای مراکز و مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر توسط وزیر کار و رفاه اجتماعی و ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تقدیر به عمل آمد.


 ابراهیم زراعتیان رتبه اول رئیس مرکز نمونه کشوری از استان فارس، پرویز کلانتر رتبه دوم رئیس مرکز نمونه کشوری از استان لرستان و هاجر پیرمرادیان رتبه دوم رئیس مرکز نمونه کشوری از استان اصفهان را از آن خود کردند.


 و در بخش مربیان نمونه برتر کشوری بخش دولتی، مریم فریور از استان اصفهان رتبه اول، علی رضایی از استان فارس رتبه دوم و وحید اکبری از استان بوشهر رتبه سوم به‌عنوان مربی نمونه کشوری انتخاب شدند.


 همچنین در بخش مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر کشوری سعید بایستی از استان اصفهان در رتبه اول، حمیدرضا بکشلو از استان زنجان رتبه دوم و فاطمه پناقی رتبه سوم مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین برتر کشوری موفق به کسب مقام شدند.


 
 انتهای خبر/224224
 
 
 
 

نظرات بینندگان